آریا جونیآریا جونی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
تولد بابا جونیتولد بابا جونی، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
تولد مامانیتولد مامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

در مورد آقا آریا صفری

جشن عقد خاله جونی

1394/7/29 13:11
نویسنده : بابا و مامان
990 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این عکسها رو صبح روز جشن بابا جون از شما گرفته من از ساعت 5 صبح با خاله رفته بودم آرایشگاه

اینم از عکسهای داماد کوچولوی من

اینجا داشتن گوسفند رو زیر پای عروس و داماد قربونی میکردن و شما از این موضوع ناراحت وگفتی مامان با سنگ میزنم سر مرده رو میشکونم چرا گوسفند بیچاره رو کشت

امیر علی جون وآریاجونیچشمک

اینم از کارت دعوت ها بادست خط بابا جون

فردای عروسی مشغول تمیزی وکارهای بعد عروسی بودیم که خبر بدی رو بهمون دادن که زن عمو فوت کرده اصلا باورش سخت بود چون روز عروسی حالش خوب بود من که باورم نمیشد زنگ زدم به یکی از همسایه هامون و ازش پرسیدم که اون هم تایید کرد .وما اومدیم خیاط محله

خدا بیامرزدش هنوز 50 روز از فوت نرجس نگذشته بود که دوباره عزادار شدیم

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان نیکان
3 آبان 94 15:34
وای چقد ماه شدی عزیزم.ایشالله دومادی خودت.همیشه از دیدن عکسهای آریایی لذت میبرم بس که شیرینه.وای کت وشلوارش کجا بود؟کاش من دختر داشتم حتما دوماد خودم بودعقد خاله جونم مبارک. فوت زن عمو هم تسلیت عزیزم.
بابا و مامان
پاسخ
چشات قشنگ میبینه خاله جونی خوب کاری نداره یه عروسم واسه ما بیارین ممنون بابت تسلیت
مامان زهرا
6 آبان 94 15:03
جشن خاله جوونی هم مبارک انشاالله خوشبخت بشن انشاالله دامادی گل پسری توو اون کت شلوار خیلی خوشگل و خوردنی شدی مامان جوون ی اسپند برا گل پسری دود کن حتما خدا رحمت کنه زن عمو رو
بابا و مامان
پاسخ
سلام خاله زهرا جون ممنون به وبلاگم سر زدین قربون دختر نازم بشم ببوسش حتما بهتون سر میزنیم