آریا جونیآریا جونی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
تولد بابا جونیتولد بابا جونی، تا این لحظه: 43 سال و 8 ماه سن داره
تولد مامانیتولد مامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

در مورد آقا آریا صفری

دست به یکی شدن پدروپسر

1393/5/7 18:12
نویسنده : بابا و مامان
240 بازدید
اشتراک گذاری

توی ماه رمضون بود دم ظهر که مامانی خواب بودم که شما و بابا جونی دست به یکی کردین که به شما گل پسر خوش بگذره  ودور از چشمان من یه سطل پر ماسه از بیرون برات آورد وتو بااون شنها چه کارهایی که نکردی.

اینم از آثارش

جایی نبود که شنی نباشه من وقتی بااین صحنه مواجه شدمتعجبگریه

پسندها (13)

نظرات (5)

مامان مهناز
7 مرداد 93 22:11
عیبی نداره مامانی ، بزار آقا آریا خوش بگذرونه سامین با دیدن این عکس ذوق زده شده بود چون خیلی وقتا سامین و باباشم از این کارها میکنن
**مامان آزیتا**
10 مرداد 93 12:02
وای اگه من بودم.........
بابا و مامان
پاسخ
من که کلی پدرم در اومد
مامان گل نسا
11 مرداد 93 0:50
وای خدا!من عاشق بچه هاییم که ازین کارا میکنن.بهت تبریک میگم مامان آریا.فقط خدا کنه بابایی برای بعدشم برنامه تربیتی داشته باشن!!!!!!!!!!!!!
بابا و مامان
پاسخ
سلام وای جدی میگین که خوشتون میادمن به در دسرهای بعدش فکر میکنم .چرا باباش همه جوره هواشو داره (از نظر تربیتی)ممنون که گفتین
مامان گل نسا
13 مرداد 93 6:47
منظورم آموزش تمیز کاری بعد از خراب کاری بود.همه چی رو برگردوندن سر جاش یا گذاشتن تا مامانیم تو سرگرمیشون سهیم باشه؟؟؟و ازون اشکایی که اون بالا داری میریزی میتونم بفهمم که سهیمت کردن تو خوشحالیشون
مامان مريم
15 مرداد 93 8:11
خیلی خوبه که میذاری بازی کنه پیامبر گفتن بهترین بازی برای کودکان خاک بازیه