آریا جونیآریا جونی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
تولد بابا جونیتولد بابا جونی، تا این لحظه: 43 سال و 8 ماه سن داره
تولد مامانیتولد مامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

در مورد آقا آریا صفری

مامانی من خیلی آقاهستما

1393/5/20 19:32
نویسنده : بابا و مامان
219 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم عزیزم دورت بگردم من الهی بوسچند روز پیش تو مغازه بودیم شما پشت سیستم خودت طبق معمول داشتی برنامه کودک آقا خرسی رو میدیدی یه کی از همسایه ها از جلوی در رد میشد شما بلند سلام گفتین و براش دست بلند کردین .بای بای بعد برگشتی به من میگی من خیلی آقا هستما سلام میگم ، ظرفها رو جمع میکنم ،پیته رو جمع میکنم (پیته به زبان شمالی یعنی دستمال ، سفره پا کن )من آقاهما بغل.الهی قربونت بشم من که بهم کلی تو ظرف گذاشتن و جمع کردن کمک میکنی .بغلبوستشویق

  هر وقت که بابایی رو بغل میکنی و میبوسیش زودی میای همون کارهایی رو که برای بابایی انجام دادی واسه منم انجام میدی که یه وقت بهم بر نخوره یا بلعکس . بعد میگی مامان رو دوست دارم ، بابا رو دوست دارم ، مامان بزرگ رو دوست دارم ،دونه دونه نام میبری ودر آخر هم میگی همه رو دوست دارم .امروز هر کاری کردم که با من بیا ی مغازه نیومدی موندی خونه پیش مادر جونی (مامان بابا)خواستم بهت رشوه بدم بیارمت گفتم بیا برات بستنی میگیرم ، چیپس میگیرم گفتی نه دلم نیومد بگم دیگه برات نمیخرم گفتم اومدنی برات میگیرم برگشتی به من گفتی این خوبه ای شکمو راستی فردا عروسی دختر عمه مامانی و ما هم دعوتیم جای دوستان خالی فعلا بای بایبای بایبای بای

پسندها (7)

نظرات (5)

**مامان آزیتا**
20 مرداد 93 20:04
راستی عزیزم مغازه چی داری؟
بابا و مامان
پاسخ
خدمات اینترنتی و کامپیوتری (آریانت )
مامان فاطمه مامان نیکان
22 مرداد 93 0:19
آفرین به پسرمون که اینقد گنده شده.یعنی نیکان منم بهم کمک میکنه یه روزخاله؟آقا آریا دوستت داریم ما
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خاله جونی .قربون نیکان جونم بشم .یه زمانی میشه اینقدر دوست دارند کمک کنند .نوبت آقا نیکان منم میشهماهم نیکان جون رو دوست داریما
ارسطو و مامانش
22 مرداد 93 16:50
یخچال ساید بای ساید هم نشدیم نیمه ی گمشده مون بقلمون باشه !
فاطمه مامان باران
25 مرداد 93 2:26
سلام عزیز دلم سلام اقا الحق که اقایی ،اقا بودن از قیافت پیداست شیرین خوش زبون ببخشید دیر اومدم عزیزم دوست داریما گل پسری افرین به تو پسر ناز که به مامانی کمک میکنی میبوسمت گلم خوش به حال مامانی که پسر نازی مثل شما داره
بابا و مامان
پاسخ
سلام خاله جونی ممنون که اومدین ،لطف دارین شمابه ما
مهناز(مامان ال آی)
26 مرداد 93 0:34
چقد هم بهش میاد بلا