آریا جونیآریا جونی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
تولد بابا جونیتولد بابا جونی، تا این لحظه: 43 سال و 8 ماه سن داره
تولد مامانیتولد مامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

در مورد آقا آریا صفری

عکسهای گل پسری

1393/7/27 12:14
نویسنده : بابا و مامان
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان امیدواروم همتون خوب و خوش باشید . اول از همه یه خبر خوب دارم ما سه شنبه داریم میریم پابوس امام رضا یعنی دعا های من مستجاب شده الان13 ساله که نرفتم مرقدش روز تولدش خواستم و دعاهای منو بی جواب نذاشت آریا هم خیلی خوشحاله ولی حیف که بابا جونی داره باهامون نمیاد آخه مرخصی نداره منو آریا و مامان جونم و خاله و شوهر خاله جون داریم میریم راضی

برای همتون دعا میکنم که هر چی از خدا بخواین بهتون بده

میریم سر عکسهای گل پسری

پسرم ذوق زده شده

دوشنبه شب رفته بودیم شام بیرون برای شماساندویج مرغ سفارش دادم که طبق معمول نخوردیش نمیدونم چرا از گوشت ومرغ و ماهی بدت اومده بعدشم که خودت رفتی و برای خودت همبرگر سفارش دادی خسته آخه پسرم اینا برات ضرر داره غمگین

کوچه خونه مادر جون اینا

بقیه رو بریم ادامه مطلب

 

آرایشگاه رفتن گل پسر

پسری من قبل از اینکه بره آرایشگاه خوابش می اومد داشت میخوابید تو ماشین، دیگه آخرشم کلی کلافه شده بود ولی مثل آقا ها نشسته بود تا آقای آرایشگر موهاشو کوتاه کنه تو عکس آخری معلومه دیگه انرژی نداره

پسندها (7)

نظرات (4)

علی
27 مهر 93 12:38
سلام وبلاگتو دیدم خوب بود ولی چرا بازدیدش کمه؟ بیا تو این ثبت نام کن هم بازدید وبلاگتو ببر بالا هم تو گوگل شناخته شو. بیا تو وبلاگم یه لحظه http://tagged.blogsky.com/1393/03/04/post-123/
مامان عسل 
28 مهر 93 9:29
عزیزدلم اکثربچه هاهمبرگردوست دارن مهلای من عاشق همبرگروپیتزاست اگرهرروزجلوش بزاری میخوره عسل وروجکموبگوچندروزپیش پیتزادرمنزل درست کردم(دلت نخواد)وقتی مهلاسهمشوبرداشت تابخوره دیدیم عسل زودترازمهلاچهارزانونشسته تابخوره حالاهرغذای دیگه بودبایددنبالش میدویدم تایه لقمه بخوره اونم عاشق این مدل غذاهاست که کلی هم ضررداره...وای زیادحرف زدم
بابا و مامان
پاسخ
امان از دست این کوچولوها نه عزیزم این چه حرفیه ما لذت بردیم
مامان نیکان
28 مهر 93 19:55
عزیزم سفر به سلامت.سلام مارو به آقا برسونید.مگه عروس وداماد ماه عسل نمیرن؟شما کجا؟خوش بگذره.مراقب خودتون باشین گلماینقد دلم میخواد ولی میدونم نیکان ظرفیت نداره با ماشین.هوایی هم میترسم.
بابا و مامان
پاسخ
حتما عزیزم براتون دعا میکنم که هر چی از خدا بخوای بهتون بده گفتی ماه عسل ما اینیم دیگه خواهر زن بازی در آوردم دیگه
محدثه، مامان ارسطو
30 مهر 93 2:34
جوووووووووووونم آریارو ببین خوش تیپ من