آریا جونیآریا جونی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
تولد بابا جونیتولد بابا جونی، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
تولد مامانیتولد مامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

در مورد آقا آریا صفری

روز مادر مبارک

1394/1/21 0:43
نویسنده : بابا و مامان
500 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مادر من
نور چشمم هستی من
ساغر خوشبختی من
مستی من
مادر من
امیدم بی تو سرابه
یه حباب روی آبه
زندگیم بی تو خرابه


تو به رسم قصه ی عشق تو گوش من صدا کردی
دلم رو با رموز مهر آشنا کردی
تو می گفتی تو این دنیا فقط خوبیست که می مونه
با خوبی هات دلامونو با صفا کردی
چه شب هایی نخوابیدی برام تا صبح دعا کردی
واسه خوابم توی ای مادر لا لا لا لا لا کردی
واسه فردام دعا کردی

 


حضور خوب تو به خونمون صفا میده
صدات وقتی که می پیچه به قلبامون جلا میده
اگه روزی همه گل ها یاسمن باشه
دلم می خود تمومش به پای یار من باشه
مادر من

 

روز مادررو به همه مادرای دنیا ،دوستای گلم ، مادرای نی نی وبلاگی و بخصوص مادر گلم تبریک میگم

پسندها (8)

نظرات (8)

مامان فاطمه
21 فروردین 94 14:03
سلا عزیزم روزت مبارک گلم
بابا و مامان
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین
مامان فاطمه مامان نیکان
22 فروردین 94 11:40
هزاران تبریک ودرود به خودت ومادر مهربونت.روزت مبارک گلم
مامان مريم
22 فروردین 94 12:18
روز شما هم مبارک عزیزم ایشالا دومادی آریا خان گل خودم
مامانی و بابایی
23 فروردین 94 7:59
سلام دوست جونی روزت مبارک البت با تاخیر
یسنا-مامان-بابا
23 فروردین 94 9:24
خوشبختی یعنی خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرام بخش دیگران باشد و تو آنقدر خوشبختی که خداوند تورا زن آفرید روزت مبارک مهربانوی مهربان
مامان یاسین
26 فروردین 94 12:53
سلام خانوووم خوبین.روزتون مبارک البته شرمنده با چندروز تاخیر که امیدوارم به بزرگیتون ببخشین.چون اینجا خیلی دست تنها هستم و وقت آزادم خیلی کمه.ایشالا خدا شمارو برا آریاجون حفظ کنه.
ĸoѕαr
27 فروردین 94 15:36
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان فاطمه
1 اردیبهشت 94 16:57
سلام خاله جونی :خواهشا ما رو دیگه چشم انتظار نذار .زودی عکسای جدید آریا خان رو بذار