آریا جونیآریا جونی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
تولد بابا جونیتولد بابا جونی، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
تولد مامانیتولد مامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

در مورد آقا آریا صفری

خرگوشی

1394/2/15 17:59
نویسنده : بابا و مامان
345 بازدید
اشتراک گذاری

خرگوشی

هر وقت میریم رودسر حتما باید یه سری به این مغازه بزنی  عاشق خرگوش های اونجاییی

ترس، از دست زدن به خرگوشیها

ا

مرحله 1 ترس

مرحله 2 شک وگمان

مرحله 3 اطمینان

مرحله 4 فِشِل دِشِل ( فشار دادن از دوست داشتن زیاد )ترست ریخته اینجا

رفتن به سراغ خرگوش دیگه

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان فاطمه
17 اردیبهشت 94 0:30
سلام عزیزم اومدم وبلاگت سر بزنم شاید پست جدید گذاشته باشی اومدم و دیدم ایول ترکوندی کلی عکس گذاشتی از گل پسری
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیز حالا کلی دیگه مونده بازم براتون میزارم
مامان فاطمه
17 اردیبهشت 94 0:32
خاله قربون خندههات برم معلومه که خیلی دوست داری گلم پسر گلت شجاعه
بابا و مامان
پاسخ
آره خاله همش میگه بابا یه پول گنده داری خرگوش بخرم باباهم میگه نه گناه داره داخل قفس باشه من نمیتونم برات بگیرم .بعد میاد پیش من میگه مامان تو پول داری منم حرف بابا رو تکرار میکنم بعد ناراحت میشه میگم پسر جای حیوانات که توی قفس نیست .
مامان فاطمه مامان نیکان
28 اردیبهشت 94 23:53
عزیزم انگار بعضی پستها جابجا میشن مثلا این پست رو من تازه دیدم.منم عاشق پرنده ام ولی از اینکه تو قفس باشه دلم میگیره.جای حیوون تو حیات وحشه نه قفس
بابا و مامان
پاسخ
موافقم گلم منم وقتی این صحنه رو میبینم دلم میشکنه