آریا جونیآریا جونی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
تولد بابا جونیتولد بابا جونی، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
تولد مامانیتولد مامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

در مورد آقا آریا صفری

عکسهای جامونده از قبل

1394/4/9 10:05
نویسنده : بابا و مامان
982 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان شرمنده که دیر به وبت سر زدم  نمیدونم چرا دیگه دل و دماغ گذشته رو ندارم فکر کنم به خاطر گرمای هوای تابستان و ماه رمضون باشه امروز دیگه عزمم رو جزم  کردم و اومدم که برات پست جدید بزارم.

ممنون از دوستای گلم که بهمون سر زدن نماز و روزهاتون قبول باشه دوستای عزیز

5 خرداد ماه حیاط خلوت خونمون

آبتنی دریای پشت خونه پدر جونی همراه حسام و شایان تاریخ 22/3/94

اینم از گلهای مامانی که اولیش بعد از 3 سال گل داد

ودومیش بعد 8 سال خیلی از گل دادنشون خوشحال شدم من عاشق گلهامم

چ

اینجا پارک تفریحی نگین شماله تاریخ 27/03/94

 

اینجام رفته بودیم رودخونه با ،بابا جون تا شما آبتنی کنی تاریخ 25/3/94

اینم از عکس جامونده از کوه نوردیمون

 

در حال دوربین زدنه ( دوربین شکاری که بابا براش از مسافرت خریده بود .)پسرم فیگور دیدبانی هم زده

 

اینم از آبجی نادیا

این عکسها واسه فصل گل دادن شکوفه های پرتقال بود ، با عمو قاسم و خونوادشون رفته بودیم کوه پشت خونمون

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان نیکان
9 تیر 94 17:24
اینقد دلم میخاد اون پای تپل مپلتو گاز بگیرم آریا جون .دعا کن حالا حالاها نبینمت خوشگلم.عکسهاهم عالی،قشنگم الان اینقد اپلیکیشن های جدید گوشی وارتباطاتش اومده که دیگه کامپیوتر کنار رفته.ماهم که فاقد گوشی هوشمندیم.موندیم جدیدترینش در بیاد اونوقت بازارو غافلگیر کنیم
بابا و مامان
پاسخ
وای خاله جونی خطرناک شدی ییهو انشاالله که جناب همسری یه گوشی مدل بالاشو برات میگره ولی حیف اون گذشته نبود والا اینقدر آدما درگیر کارهای مجازی نمیشدن و بیشتر به آدما خوش میگذشت من که دوست دارم برگردیم به زمانی که همه دور هم جمع میشدن و بگو بخند ولی الان توی مراسمهامونم درگیر گوشیهامونیم
مامان فاطمه
10 تیر 94 11:33
سلام.فدای آریا جون که همیشه لبخند روی لباشه تپل خاله خیلی بهت خوش گذشته شنا کردی با دوستات گلها هم عالی بود عکسا خیلی قشنگه....آریا جون هم که خوش تیپ وخوش عکسه نادیا جونم که دلمون براش خیلی تنگ شده
بابا و مامان
پاسخ
آره خاله جون توی هوای گرم شنا کلی خوش میگذره .چشات قشنگ میبینن خاله دلم مام واسه نادیا تنگ شده قرار بود فصل تمشک بیان شمال چی شد پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟