آریا جونیآریا جونی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
تولد بابا جونیتولد بابا جونی، تا این لحظه: 43 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
تولد مامانیتولد مامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

در مورد آقا آریا صفری

هاپو وفرار آریا

1393/4/11 13:06
نویسنده : بابا و مامان
166 بازدید
اشتراک گذاری

راستی آریا یادم رفت برات بگم دیروز که دم در بودی هاپو اومد ودنبالت کرد گریهتوجیغ میزدی میدویدی هاپو دنبالتکچلو من جیغ زنان دنبال هاپو . تو بدو  ،هاپو بدو ، من بدو   بیچاره هاپوهه از شنیدن جیغهای من فرار کرد فکرشو بکن ساعت 7 صبح تو کوچه همه همسایه هامون اومدن بیرون کلی خجالت کشیدم ازشون .خطا

راستی از این حرفها بگذریم .الان شعرهارو قشنگ وکامل بلدی ،مثل جوجه طلائی و یه توپ دارم قلقلیه آفرین پسری هوراتشویقتشویق

پسندها (9)

نظرات (2)

مامانیش و سیدمحمد
11 تیر 93 14:35
سلام عزیزم . ماشاالله ب آریاجون . ممنونم ب وب سیدمحمدم آمدین .گرگانی هستیم عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنون عزیزم خوشحال شدم از آشنایی با شما دوست عزیز
**مامان هانیه**
11 تیر 93 18:40
وای که چقدرترسناکه راستی آریاجون نترسیده بود
بابا و مامان
پاسخ
چرا اینقدر گریه کرده بود فرار طرف خیابون منم جیغ زنان دنبال اینا