آریا جونیآریا جونی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
تولد بابا جونیتولد بابا جونی، تا این لحظه: 43 سال و 8 ماه سن داره
تولد مامانیتولد مامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

در مورد آقا آریا صفری

خونه تکونی و مریضی گل پسر

1393/12/18 17:53
نویسنده : بابا و مامان
371 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی نگاه کن چه بلایی به سر خودت آوردی اسپری رنگ رو به جایی که به گاز بزنی زدی روی موهات ای خداگریهگریهگریه

قربون چشمات بشم من که گریه کردن

گریه ات واسه ی این بود که میخواستم موهات رو یه خرده با قیچی رو به راه بیارم تو هم دوست نداشتی موهاتو کوتاه کنی کچل

 

اینم از شاهکار پسری

مامان رفتم حموم  رو جرمگیر بزنم هنوز چیزی نگذشته بود  که با صدای گریه جنابعالی متوجه شدم که چه دسته گلی به آب دادی گریه میکردی مامانی شکوندم جارو برقی رو منو نکشیا ، منم خیلی ریلکس  گفتم عیبی نداره چرا گریه میکنی خلاصه با حرف من  آروم شدی .وقتی بابا از اداره برگشت سریع بهش گفتی که چیکار کردی ومنم دعوات نکردم چون قصدت شکوندن که نبود داشتی بهم تو خونه تکونی کمک میکردی عزیزم بوس

داشتیم پفک میخوردیم که شما( آ ) آریا رو درست کردی و به من میگی مامان مثل آریا منم ادامه اش دادم .

پسری من برای  مامانش همه کاری میکنه دورت بگردم مامانبغل

بمیرم برات عزیزکم بد جوری سرما خوردی ، یه شبم گوش درد بدی گرفته بودی غمناک

پسندها (9)

نظرات (6)

مامان پريا
19 اسفند 93 16:47
سلام آريا جونى چه خوشگل و خوشتيپ هستى مامانى خدا حفظش كنه زير سايه ى پدر مادر بزرگ بشه عزيز دلم خوشحال ميشم پيش ما هم بيايد با افتخار لينك شديد شما هم منو بلينك
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون با افتخار لینکین
مامان فاطمه
20 اسفند 93 0:04
منتظریم
بابا و مامان
پاسخ
هستیم در خدمتتون
مامان فاطمه
24 اسفند 93 22:45
وای .....این آریا جونی دیگه خوردنی شدهامامانی ما رو هم هوایی کردی که بریم دوآب تو جنگل بشینیمو از طبیعت لذت ببریم.آفرین به آریا جونی که کوه نوردی میره ....عکسا حرف نداره...اونی که از نمای کوههای پشت هم و خونه هاست عالی شده.....منتظر عکسای دیگه ار آریا جونی ومنطقه زیبامون هستیم
بابا و مامان
پاسخ
عزیزم بیاین یه بار به یاد گذشته ها باهم بریم بیرون از وقتی این 2 تا ورو جکها به دنیا اومدن با هم بیرون نرفتیما
مامان فاطمه
24 اسفند 93 22:51
وای آریا جونی چکار کردی با موهات....قربون چشمای نازت عزیزمخوب کاری کردی پسرمون رو دعوا نکردی خوب داشت کمک میکرد دیگه از این کمکا بارانم انجام میده برای من ....ببین داره برات سبزی پاک میکنهمواظب گل پسری باش تا زود خوب شه
بابا و مامان
پاسخ
واییییییییییی خاله جون دیدی چه بلایی سر خودش و من آورده چیکار کنیم دیگه بچه اند
کوثر
27 اسفند 93 9:15
سلام خاله جون اپم دوست داشتید سری بزنید خوشحال میشم.
بابا و مامان
پاسخ
چشم حتماً
مامان مريم
22 فروردین 94 12:21