آریا جونیآریا جونی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
تولد بابا جونیتولد بابا جونی، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
تولد مامانیتولد مامانی، تا این لحظه: 32 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

در مورد آقا آریا صفری

تولد بابا جونی

1394/6/20 8:10
نویسنده : بابا و مامان
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

ما با هر تبسمت هزاران بار می شکفیم و با هر تپش قلبمان هزار بار نامت را میخوانیم

اگر بر روی زمین تنهاییم، ولی تو مثل ماه نگاهمان میکنی

ما بر وجود نازنینت سجده شکر میگذاریم.

دستانم تشنه دستان تو
شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت
به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم
بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم
چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

همسر عزیزم تولدت مبارک باشه

 

بابا جونی تولدت مبارک

روز تولد بابا جئن عروسی یکی از فامیلها بود و ماهم دعوت بودیم من اصلا برنامه ای از قبل نداشتم ولی دوست داشتم بابا رو سورپرایز کنم چند روز قبل از جشن اصلا نرسیدم که تدارک یه جشن کوچولوی خانوادگی رو ببینم اون روز به شما گفتم بیا بریم عروسی که شما گفتی نه میمونم خونه پیش بابا جون .منم گفتم آریا بیا بریم عروسی و برگشتنی یه کیک بخریم بیایم واسه بابا تولد بگیریم گفتی الان به بابا میگم هر چی گفتم نباید بگی اسرار داشتی که به بابا بگی وبابا گفت آریا نگو چون مامان بهت گفته نگی و قبول کردی و نگفتی و گفتی تولد اسما جونه مامانش قراره یه کیکی بخره من موندم از حرفت دروغگوخخخخخخ خیلی قشنگ جمش کردی بگذریم مامان رفتم عروسی برگشتنی یه کیک گرفتم ویه کادوی کوچولو و از طرف شمام یه اسپره گرفتم که به بابا جون کادو بدی ورفتم خونه مادر جونم و مامان هم تهیه شام دید و زنگ زدیم به عمع جون و زن عمو جون وخانواده عمو کیوان زن عمو نرسید بیاد چون رفته بود انزلی ولی عمه گلی و خانواده عمو کیوان اومدن کلی خوش گذشت و بابا رو سورپرایز کردیم موقع شام بود که گفتی مامان الان بگم تولد باباهه خخخخخخخخخخ عزیزم بابا فهمیده بود گفتم خوب بگو با صدای بلند گفتی تولد بابا اوذره به افتخارش دست تشویقتشویقتشویق

الهی قربون پسر عاقلم بشم من

اینم از کیک و کادو های بابا جون اون پیراهن رو مامان جون و بابا جون من کادو دادن

ست نیوا رو هم من گرفتم و شمام اسپری

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان علی مردان
20 شهریور 94 8:36
سلام تبریک بابت تولد همسرتون ایشااله تولد 120سالگیش رو جشن بگیرین ممنون بابت تبریکتون
بابا و مامان
پاسخ
قربونت عزیزم همچنین تولد همسری شما خیلی جالب بود که بابا های بچه ها تولدشون توی یه روزه
آشنا
20 شهریور 94 18:04
امیدوارم صد سال کنار هم خوشبخت زندگی کنید .
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نیکان
21 شهریور 94 0:22
مامان فاطمه
22 شهریور 94 8:56
سلام تولد همسریت مبارک.... آرزوی سلامتی و شادی براتون دارم آریا جون رو ببوس
بابا و مامان
پاسخ
سلام فاطی جونم قربون محبتت ببوس بارانیم خاله قربونش بشم
نیکـتـ♥ــا
22 شهریور 94 19:42
سـلـام خاله جونمـ من آپم خوشحال میشمـ بهم سر بزنیـد و با نظرات ارزشمـندتون مـنو خوشحال کنید! پس منتظرتـــون هستمـــــ *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
بابا و مامان
پاسخ
چشم حتما بهتون سر میزنم ممنون که به وبمون سر زدین
مامان یاسین
23 شهریور 94 19:08
سلام عزیزم.تولدشون مبارک باشه..
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنون گلم
مامان زهرا
27 شهریور 94 14:14
تولد اقای خونه مبااارک عزیزم . انشاالله 120سال در کنار هم و بچه ها و نوه ها شاد و خندان باشین .
مامان محیا جونی
28 شهریور 94 17:36
تولدشون مبارکه..ایشالا 120 ساله بشن...
مامان فاطمه
6 مهر 94 11:15
سلام عزیزم عروسی ابجی خوب بود خوش گذشت بهتون ...خوشبخت بشن خیلی دوست داشتم بیام ولی رفته بودیم ساری پست نمیذاری منتظریم عزیزم
مامان فاطمه
6 مهر 94 11:16
منتظر حضور سبزت هستیم ....با نظرات خوبت ما رو خوشحال کن