آریا جونیآریا جونی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
تولد بابا جونیتولد بابا جونی، تا این لحظه: 43 سال و 8 ماه سن داره
تولد مامانیتولد مامانی، تا این لحظه: 32 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

در مورد آقا آریا صفری

سوتی ها این چند روزه من

1393/6/5 10:01
نویسنده : بابا و مامان
272 بازدید
اشتراک گذاری

989369nkhwxrd6yq

1- دیشب یه خواب خیلی بد دیده بودم صبح که بیدار شدم واسه بابایی تعریف کردم. بعد از 10 دقیقه داشتم فکر میکردم بابایی گفت من عادت ندارم خوابی که میبینم بهش فکر کنم .مثلا داشت بهم دلداری میداد.منم گفتم به خواب فکر نمیکردم ،داشتم فکر میکردم جمعه عروسی  داداش دوستم برای آریا چه لباسی بپوشونم و چیکار کنم .بابا و من زدیم زیر خنده هنوز هنوزه یادش میاریم کلی میخندیم .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ

989375rhvl9ir0un

2- دیروزغروب  از مغازه اومدم خونه تو بابا خواب بودین بیدارتون کردم چون بستنی گرفته بودم که بخوریم 23.gifوقتی بیدار شدی گفتی بابا بستنیت رو خوردی بریم تو حیاط فوتبال بازی . هوا تاریک شده بود .منم گفتم مامان نمیبینی روز،  شبه  بازم سوتی دادم بازم کلی خندیدیم .girl_haha.gif

989369nkhwxrd6yq

پسندها (7)

نظرات (6)

زهرا
6 شهریور 93 4:04
ووووووواااااااایییییییی مامانی امان از دست این معضل لباس منم همیشه دچار این معضلم حالا ببین اگه بچه دار بشم دیگه چی میشه............
بابا و مامان
پاسخ
عزیــــــــــــــــزم حالا وقتی نی نیتون بیاد معضل 2 برابر میشه قربون نی نیمون
مامان السا
6 شهریور 93 23:03
سلام عزیزم مرسی از اظهار لطفتون
ميناجلالي
8 شهریور 93 9:44
الهي................. اي جووووووووووووووووووووونم..................
خاله ی رادین
8 شهریور 93 10:50
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@ ما منتظرتونیماااااااااا زودی بیاید
مامان السا
8 شهریور 93 20:53
مامان فاطمه مامان نیکان
8 شهریور 93 23:36
'گلم از این سوتی ها ماهم داریم.گمونم از خستگیهمنم همیشه با لباس مشکل دارم دوس دارم همیشه نیکان چیزهای تک وتو چشم بپوشه